Coffee and Love















“Coffee and love are the best when they are hot” ဆုိတဲ့ စာသားကို ၾကိဳက္တဲ့အတြက္ အခုလုိ စိတ္ကူးေပါက္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းေတြကို မွ်ေ၀လုိက္ ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ ေကာ္ဖီဟာ ကမာၻေပၚက လူသားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် ေသာက္သံုးေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ က်မက ေကာ္ဖီကို ေသာက္ သံုးေလ့မရွိပါဘူး။ ဒီလုိ သိရလုိ႔ က်မကို ဒိတ္ေအာက္ေနတဲ့ လူတစ္ေယာက္ပဲလားလုိ႔ ထင္ခ်င္ရင္ထင္ႏုိင္ပါတယ္ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ က်မ ေကာ္ဖီကို သိပ္မၾကိဳက္တဲ့အတြက္ပါပဲ…က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြက ေကာ္ဖီကုိ အမ်ိဳးမ်ိဳး လုပ္ၿပီး ေသာက္သံုးေနၾကတာကို ေတြ႔ေတာ့ ေကာ္ဖီကို ဘာေၾကာင့္ ႏွပ္ၿပီး ေသာက္ရသလဲလို႔ ေမးတဲ့အခါ ေကာ္ဖီဆုိတာ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတယ္.. ႏွပ္ၿပီးေသာက္ရတဲ့ေကာ္ဖီကမွ ပိုၿပီး အရသာရွိတာတဲ့…ဟုတ္ခ်င္လဲဟုတ္မွာေပါ့ က်မမွ မေသာက္ဖူးတာကိုး….ဒါေပမယ့္ က်မေက်ာင္းေနတဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ မအိပ္ငုိက္ေအာင္လုိ႔ ဆရာေတြက ေကာ္ဖီတုိက္ၿပီး ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြကို စာဖတ္ခုိင္းထားကို ၾကံဳခဲ့ဖူးတယ္။


တကယ္ေတာ့ က်မအတြက္ ေကာ္ဖီေတြေသာက္ၿပီး စာဖတ္ေနရင္း အိပ္ငိုက္ေနရင္ေတာ့ သူအလုိလုိ အိပ္ငိုက္သြားတာပဲ။ သိတယ္မဟုတ္လား စာဆုိတာ က်မအတြက္ အိပ္ေဆးလုိပါပဲ… သူငယ္ခ်င္းေတြက ေကာ္ဖီေသာက္လုိ႔ အိပ္မေပ်ာ္ဖူးတဲ့.. က်မစိတ္ထဲမွာ အပုိေတြပဲလို႔ ေတြးမိလုိက္တယ္… ဒါေပမယ့္ က်မ တေရးႏုိးလုိ႔ ၾကည့္လုိက္တဲ့အခ်ိန္မွာ သူတုိ႔ေတြ မအိပ္ေသးဘဲ ထုိင္စကား ေျပာေနတာကို ေတြ႔လုိက္ရေတာ့ ဟုတ္မွာပဲေလ…တခ်ိဳ႕ေသာ သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ သူတုိ႔ေကာ္ဖီမေသာက္ရရင္ မေနတတ္ဖူးတဲ့… ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္.. သူတုိ႔ေတြ ေကာ္ဖီကိုဆြဲသြားၿပီးထင္တာပဲ… ဒါေပမယ့္ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာ္ဖီေသာက္တဲ့သူေတြအတြက္ကေတာ့ ေကာ္ဖီပူေနမွ ေသာက္လို႔ေကာင္းၿပီး အရသာရွိေနမွာကေတာ့ အေသအခ်ာပဲ… အခ်စ္ဆုိရင္ေကာ…. ကဲသူငယ္ခ်င္းတုိ႔ေရ.. ကိုယ္ဘာသာ ဒီစာေလးကုိ နိဂံုးခ်ဳပ္ပါလုိ႔ ေတာင္းဆုိခ်င္ပါတယ္…

ယုန္ကေလး

2 comments:

သဒၶါလိႈင္း said...

ယုန္မေရ..
ေကာ္ဖီႀကိဳက္တာနဲ႔အေတာ္ပဲ။ ေသာက္သြားၿပီ။။

Toe Toe Zin said...

ယုံကေလးေရး ေရးလည္းေရးတက္လြန္းတယ္ေနာ္

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates