အလြမ္းညမ်ားစြာႏွင့္က်မ



အိမ္ေလးသံုးေလးအိမ္ႏွင့္မထင္မရွားေသာ္ညားလည္း က်မတုိ႔ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက က်မတုိ႔ အမိုးႏွင့္အပါးက ရြာတ ရြာလို႔ ေခၚၾကတာကို က်မသိလာခဲ့တယ္။ တကယ္ေတာ့ က်မရဲ႕ မိုးမိုးက ဒီရြာကမဟုတ္ဘူးတဲ့။ ဒါဆိုရင္ ဘယ္ရြာကလဲ။ က်မလည္း က်မမိုးမုိး ရြာကိုေတာ့သိခ်င္တယ္ေလ။ မိုးမိုးေျပာျပခ်က္အရ မိုးမိုက တျခားရြာကတဲ့ က်မပါပါနဲ႔အိမ္ ေထာင္ က်မွ ဒီေနရာကို လာေနရတာတဲ့။ က်မဒီေနရာကုိ သိပ္မုန္းတာပဲ။ အိမ္ကလည္း အားလံုးေပါင္းမွ ေလးအိမ္ပဲရွိတာကိုး။ လူေတြလည္းအဲ့ဒီလုိပါပဲ။ အားလံုးမွ အေယာက္ႏွစ္ ဆယ္ေတာင္မျပည့္ဘူး။ သစ္ပင္ေတြက က်မတုိ႔ရြာတခုလံုးကို ပိန္းထူ ေအာင္ကာရံထားသလိုပါပဲ။ မနက္လည္း မနက္လိုမထင္ရ။ ညေရာက္ေတာ့ပိုဆုိးတာေပါ့။


ျခင္ေတြ ျဖဳတ္ေတြ ဆို ေပါ့မွေပါ့။ ဒါကုိ မိုးမိုးက ဒီရြာမွာ ေနခ်င္တယ္တဲ့။ ပါးပါးကို သိပ္ခ်စ္တဲ့မုိးမိုးကေတာ့ ေနခ်င္မွာေပါ့ ေလ။ က်မကေတာ့ ဒီရြာကိုစိတ္ကုန္လွပါျပီး။ ရြာမွာရွိတဲ့လူေတြက ညဖက္က်ရင္ ရြာထဲမွာ မအိပ္ၾကဘူး။ မိုးကာေတြ ေစာင္ေတြ ယူျပီးေတာ့ ေတာထဲမွာသြားအိပ္ၾကတယ္တဲ့ က်မဘယ္လုိလုပ္သြား အိပ္ခ်င္မွာလဲ။ ကိုယ့္အိမ္ရွိလ်က္နဲ႔ မအိပ္ရတဲ့ဘ၀ကို က်မလည္း မလိုလားသလို က်မသူငယ္ခ်င္းေတြ ကလည္း လိုလာမယ္လုိ႔ မထင္ပါဘူး။ ဘာလို႔ အျပင္ မွာသြားအိပ္ရသလဲလို႔ မိုးမိုးကုိေမးေတာ့ ေအာ္ ဖိုးမုရယ္ မိုးမိုးတုိ႔ရြာက သူမ်ားရြာေတြလို မဟုတ္ဘူးေလ။ ရန္သူလာရင္ ေျပးရမွာပဲ မဟုတ္ဘူးလား။


ေျပးရတင္မကဘူး သူတုိ႔လာရင္ မိုးမိုးတုိ႔ အကုန္လံုးကို ေသနတ္နဲ႔ ပစ္သတ္တာ တေယာက္မွ ညွာတာမဟုတ္ဘူး။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ လံုျခံဳတဲ့ေနရာကို သြားအိပ္ရတာေပါ့။ မိုးမုိးလည္း ဘယ္အိပ္ခ်င္မွာလဲ။ သူတုိ႔ကို ေၾကာက္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါ ဘူး။ မိုးမိုးတုိ႔မွာ ျပန္ခုခံႏိုင္ မယ့္ လက္နက္ဆုိတာလည္းမရွိဘူး။ ဘာဆုိဘာမွရွိတာမဟုတ္ဘူးေလ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ပါ။ တေန႔က်ရင္ ဖုိးမုနားလည္လာမွာပါ။ မိုးမိုးေျပာ ဆိုသမွ်ကိုသာ နာေထာင္ေနေတာ့တယ္။ တကယ့္ေတာ့ က်မအသက္ အရြယ္နဲ႔ ဆိုရင္ ဘာမွာ သိနားမလည္ေသာ္လည္း ရွင္းျပလွ်င္ေတာ့ အားလံုးကို နားလည္ပါတယ္။ ယခုက်မ အသက္ (၈)ႏွစ္အရြယ္ေလးပဲရွိေသးတာပဲ။


ေနာက္ထပ္က်မအမ်ားၾကီး ေက်ာ္ ျဖတ္ရအံုးမွာပါလား။ က်မမုိးမိုးေျပာျပခ်က္အရ က်မေမာင္ေလး (၁)ႏွစ္သားအရြယ္က က်မရဲ႕ ပါပါက ဆံုးသြားတာတဲ့။ က်မ၈ႏွစ္ သမီးေရာက္ေနေသာ္လည္း က်မရဲ႕ ပါပါကိုး သိပ္မေတြ႔ရပါ။ အေၾကာင္းက ေတာ့ က်မရဲ႕ပါပါက အျမဲတမ္းေရွ႕တန္းသြားေနတာတဲ့။ ေအာ္ က်မရဲ႕ပါပါက တကယ္ေတာ့ ႏုိင္ငံတာ၀န္ကို တစိတ္တ ေဒသက ထမ္းရြက္ေနတာပဲ လို႕ ေတြးျပီး၀မ္းသာမိတယ္။ မိုးမိုးေျပာျပခ်က္အရ ပါပါဟာ ရန္သူ႕လက္ခ်က္နဲ႔ ဆံုးသြား တာတဲ့။ ျဖစ္မွျဖစ္ရေလ ပါပါရယ္။ တရက္ ပါပါဟာအိမ္မွာ ျပန္လာရင္း မိသားစုနဲ႕ ေပ်ာ္ေန တဲ့ေန႔ေလးတစ္ေန႔မွာေပါ့။ အဲ့ဒီေန႔ေလးဟာ က်မတုိ႔ရဲ႕ မိသားစုအသိုက္အျမိုက္ကို ဖ်က္သိမ္းလိုက္သလိုပါပဲ။ ကံဆိုးမိုးေမွာင္းက်တဲ့ ေန႔ပဲလို႔က်မခံ ယူလိုက္ပါတယ္။


က်မရဲ႕ တစ္ဦး တည္းေသာ ေမာင္ေလးဟာ အပါးျပန္လာတဲ့ေန႔မွ ငွက္ဖ်ားနဲ႔ အိပ္ရာထဲမွာ ေခြေခြေလး ဖ်ားေနတာက စတာပါပဲ။ အပါးသူ႔သားေလး ဖ်ားေနတာကို မၾကည့္ရက္တဲ့အတြက္ မိုးမိုးကုိ ဆူေတာ့တာပဲ။ သိတဲ့အတုိင္းပါပဲ။ ဒီအိမ္ ေလးသံုးေလးအိမ္ရွိတဲ့ရြာမွာ ဘယ္လိုလုပ္ေဆးစံု မွာလဲ။ အိမ္နီးခ်င္းအိမ္ေတြမွာလုိက္ေတာင္းေတာ့လဲ သူတုိ႔မွာမရွိ ေတာ့ဘူးတဲ့။ မေန႔ကမွ ကုန္သြားတယ္လုိ႔ ေျပာလိုက္ေတာ့ ပါပါဟာ စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ အိမ္ကို ျပန္လာေတာ့တာပဲ ။ မိုးမိုးကေတာ့ ေတာရဲ႕ ဓေလ့ထံုးထမ္းစဥ္လာအရ အရြက္ေတြကို ေထာင္းျပီးတုိက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ က်မရဲ႕ ေမာင္ေလး ဟာ အေျခအေနမေကာင္းလာပါဘူး။


အိမ္နီးနားခ်င္းေတြလည္း လာျပီးၾကည့္ေပးၾကတယ္။ သူတုိ႔အေျပာအရ ဒီေန႔မွေဆးမေသာက္ရရင္ အေျခအေနဆုိးလာ နိုင္တယ္တဲ့။ ဒါေၾကာင့္မို႔ အပါးဟာ တျခားနည္းနဲ႔ ရေအာင္ရွာခ်င္တယ္ေလ။ မိုးမိုးေမးေတာ့ မိုးမိုးကဟုိဘက္ ကရြာမွာ ေတာ့ ရွိတယ္တဲ့ ဒါေပမယ့္ မိုးခ်ဳပ္ေနျပီး ဘယ္လုိ လုပ္မလဲ။ အခုသြားမွ ရွင္မနက္ေစာေစာျပန္ေရာက္လာမွာ။ မသြားပါနဲ႔ ဒီေဆးေတြနဲ႔ တုိက္ ၾကည့္ပါဦးမယ္။ ရြာရဲ႕ အေျခအေနကလည္း မေကာင္းဘူး။ ရန္သူရွိတယ္လုိ႔ ေျပာသံေတြ မေန႔က ၾကားေနရတယ္။ သူတုိ႔ဘယ္ေတာ့ေရာက္လာမလဲဆုိတာ က်မတုိ႔မသိဘူး။ တုိး တုိးတိတ္တိတ္ေနၾကရေအာင္။ ဒါေပမယ့္ ပါပါဟာ သားကိုခ်စ္ေဇာနဲ႔ မရရတဲ့နည္းနဲ႔ ရွာခ်င္ တယ္ေလ။


မိုးမိုးဆီမွာ ဓါတ္မီးေတာင္းျပီး ထြက္သြားေတာ့တာပါပဲ။ ဘယ္ကိုထြက္သြားလဲ ဆုိတာ မိုးမုိးကို ေျပာမသြားပါဘူး။ မိုးမိုးမသိ ေအာင္ သြားတယ္။ မိုးမိုးသိရင္ သူကိုမလြတ္မွာ ဆိုးသတဲ့။ ဒီလိုနဲ႔ ပါးပါးဟာ သားေလးက်န္မာဖို႔အတြက္ သားေလး ေသာက္ရမယ့္ေဆးကို ရေအာင္ယူဖုိ႔အတြက္ တျခားရြာဘက္ကို ေျခဦးလွည့္ေတာ့တာပဲ။ အဲ့ဒီရြာဟာ ဆိုလိုရွိ ရင္ က်မတုိ႔ ရြာနဲ႔ အေ၀းၾကီးပါ။ ဒါေပမယ့္ ရဲေဘာ္ေတြရဲ႕ ေျခလွမ္းနဲ႕ေတာ့နာရီေလးပဲ ေလ်ာက္ရတယ္။ မိုးမိုးကေတာ့ သူ႔သားကို ကုရင္းနဲ႔ ပါပါးအတြက္ စိုးရိမ္ေနတာပဲ။ မိုးမုိးဟာ မအိပ္မေနပဲ ပါးပါးကို ျပန္လာႏိုးျပန္လာႏိုး ေမွ်ာ္ေနခဲ့တယ္။ ဒါေပမယ့္ ပါပါးဟာ ေပၚမလာပါဘူး။ အဲ့ဒီအခ်ိန္တျခားရြာ ဘက္က ေသနတ္သံေတြကို အဆက္မျပတ္ၾကားေနရတယ္။


က်မတုိ႔ရြာမွာ ရြာသူရြာသားေတြလည္း အထုတ္ကိုဆြဲျပီး ေျပးေတာ့တာပါပဲ။ မွတ္မွတ္ရရ မုိးမိုးဟာ သမီးေလး မုိးမိုးလက္ကို ကိုင္ထား ေနာ္ မလြတ္ေစနဲၾကားလားတဲ့။ က်မလည္း ဟုတ္ကဲ့။ မိုးမိုးဟာ က်မကိုအထုတ္တခုေပးျပီး သူ႔သားကို ခ်ီလ်က္နဲ႔ ေျပးေတာ့တာပဲ။ က်မလည္း မုိးမုိးတို႔ေျပးေတာ့ ငိုျပီးလုိက္လိုက္သြားတယ္။ မိုးမိုးက မငိုပါနဲ႔သမီး ရယ္။ ေမာင္ေလးႏိုးေနဦးမယ္။ သမီးေမာင္ေလးက ေနမေကာင္ဘူးမဟုတ္လား။ သမီးငိုရင္ သမီး ေမာင္ေလးႏုိးမွာေပါ့။ က်မလည္း ေမာင္ေလးႏုိးရင္ ငိုမွာစုိးလို႔ မငိုေတာ့ပဲ ေနေလသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ မိုးမုိးမွာ ပူပင္ေသာက ေျမာက္မ်ားစြာနဲ႔ ေတာထဲမွာ ပုန္းေနေတာ့တယ္။ မိုးမိုး အိမ္းနီးနားခ်င္းေတြကို ပါးပါးအတြက္ သူစိုးရိမ္ တယ္တဲ့။ ျပန္လည္းမလာေသးဘူး။


သူဘယ္ လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာ စဥ္းေတာင္မစဥ္းစားတတ္ေတာ့ပါဘူး။ အပါးအတြက္ စိုးရိမ္ရတာတစ္မ်ိဳး ေမာင္ေလးက်န္ မေရးမေကာင္း တာကတဖံု၊ ေတာထဲစစ္ေျပးရတာကလည္းတမူဆုိေတာ့ မိုးမိုးဟာ ရူးမတတ္ေအာင္ ခံစားရတယ္။ ေတာထဲေရာက္ေတာ့လဲ တိတ္ဆိတ္ စြာနဲ႕ပဲ ေတာရဲ႔ အကာအကြယ္ကို ယူရတယ္။ ျဖဳတ္ေတြကလည္းကိုက္ ေျပးတုနး္က ဆူးနင္းမိ မွန္းမသိေသာ္လည္း နားတဲ့ အခ်ိန္ေရာက္ ေျခေထာက္နာလာတာကို ခံစားရတယ္။ မိုးမုိး ကိုေျပာျပေတာ့ မုိးမုိးက စကားမေျပာရဘူး ျငိမ္ျငိမ္ေနတဲ့။ က်မလည္း ေၾကာက္လြန္း ဘာမွကို မေျပာရဲေတာ့ဘဲ တိတ္တိတ္ေလး ေနေတာ့တယ္။


အပါးျပန္လာမယ္ဆုိတာကို က်မေမေမေမွ်ာ္လင့္သလို က်မလည္းပါပါးကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနဆဲပါ။ အဲ့ဒီေန႔ညက က်မတို႔ မိသားစု ေတာခ်ဳံပုတ္ေလးထဲမွာ အိပ္ခဲ့ရတာကို က်မခုထိမွတ္ မိေနတုန္းပဲ။ မနက္လည္းလင္းေရာ ကုိယ္အိမ္ ကုိယ့္ျပန္ မရဲေသးတဲ့ က်မတုိ႔ရြာ သူရြာသား ေတြရဲ႕အျဖစ္ဟာ ဘယ္ေလာက္မ်ားေၾကကြဲစရာေကာင္းသလဲ၊ ဒါေပမယ့္ ဦးေလးတစ္ ေယာက္ကို ရန္သူေတြေရာက္ေနလား။ ရွိေသးလား ဆိုတာကို ျပန္စံုစမ္းခုိင္းတယ္။ ျပီးမွ က်မတုိ႔ရြာ ထဲကို ျပန္လာရတာပါ၊ အိမ္ေရာက္ေတာ့ ရန္သူေတြေမြထားတာ ရစရာတစ္ခုမွ မရွိေတာ့ပါဘူးဆိုတာ က်မေတြ႔ခဲ့ရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ေတာထဲမွာ ပြက္ထားတဲ့ဆန္ေလးေတြကို ေထာင္းျပီး တစ္မနက္ စာကို က်မတုိ႔ မိသားစုရွိတာေလးနဲ႔ စားေသာက္ခဲ့ရတယ္၊ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္က်မကေတာ့ ပါပါးကို ေမွ်ာ္ေနတုန္း ဆဲပါပဲ။


က်မအပါးျပန္မလာတာၾကာလုိ႔ မိုးမိုးကုိ သြားေမးေတာ့ က်မမိုးမိုးက က်မကို ဖတ္ျပီးငုိေနတာကို က်မၾကံဳခဲ့ရတယ္။ က်မ မိုးမိုးက ဖိုးမုရယ္ ဖုိးမုပါပါက ရန္သူသတ္လုိ႔ေသသြားျပီးတဲ့။ အဲ့ဒီအခ်ိန္တုန္္က က်မငိုရမွာကိုလည္ မသိေသးပါးဘူး၊ မိုးမိုးငုိေနတာျမင္မွ က်မမ်က္ရည္က်ျပီး ငုိခဲ့တာကိုသတိရေနတန္းပါ။ အပါးမရွိေတာ့တဲ့ေနာက္ပိုင္း မိုးမုိးဟာက်မ တုိ႔ေမာင္ႏွမကို စားေကြ်းခဲ့ရပါတယ္။ ရာသီေတြ ႏွစ္ေတြလေျပာင္းလုိ႔ က်မလည္းေက်ာင္း ေနလုိ႔ရတဲ့ အရြယ္ေရာက္ေတာ့ မိုးမိုးက က်မကို တစ္ျခားရြာမွာ ေက်ာင္းတက္ဖုိ႔အတြက္ ေျပာင္းလာခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီရြာမွာလည္း ေလးတန္းအထိပဲရွိ တာပါ။ က်မတို႔ရြက္ထက္ေတာ့ နည္းနည္းၾကီးတာေပါ့။


ဒါေပမယ့္ ရန္သူလာရင္ ကာကြယ္ဖုိ႔အတြက္ ေက်ာင္းေအာက္။ အိမ္ေအာက္ေတြမွာ ဂတုတ္က်င္းေတြ တူးထားကုိ က်မ ေတြ႔ျမင္သိခဲ့ရတယ္၊ ေၾသာ္... သူတုိ႔ရြာေတြလည္း ငါ့တုိ႔ရြာလို႔ပဲ ရန္သူေၾကာက္ရတာ ပဲ၊ ပထမက်မေက်ာင္းသြားရတာကုိ မုန္းတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မိုးမိုးက က်မကို အမ်ိဳးမ်ိဳးေခ်ာ့ ေမာ့ေျဖသိမ့္ခဲ့တယ္၊ တကယ့္လုိ႔ က်မၾကီးလာျပီး ပညာမတတ္ရင္ က်မကို သူမ်ားခုိင္းတာ လုပ္ရမယ္တဲ့။ သမီးလုပ္ခ်င္သလားတဲ့ က်မလည္း... မလုပ္ခ်င္ဘူးလုိ႔ျပန္ေျဖတာေပါ့။ ေနာက္ျပီး သမီးရဲ႕အပါးကုိ ခ်စ္သလားတဲ့။ က်မအပါးကုိ ခ်စ္တာသိလ်က္နဲ႔ မိုးမုိးက က်မကို တမင္ေမးခဲ့တာပဲ။ ခ်စ္တာေပါ့လုိ႔ ျပန္ေျဖခဲ့တယ္၊ မိုးမိုးဟာ ေအး...မလုပ္ခ်င္ရင္ ပါပါးကို ခ်စ္ရင္ေက်ာင္းတက္ေနာ္။ စားၾကိဳးစားတဲ့။ က်မလည္း အဲ့ဒီေန႔ ကစျပီး ေက်ာင္းတက္ခဲ့ရ တယ္။


ရင္နာခဲ့တဲ့ဘ၀ေတြနဲ႔ က်မစားကုိ ၾကိဳးစားခဲ့တယ္။ က်မေလးတန္းေအာင္လို႔ ငါးတန္းတက္ရမယ့္ေန႔မွာ မိုးမုိးဟာ က်မကုိ ဘယ္ ေနရာပို႔ရမွန္းမသိခဲ့ပါဘူး။ တကယ္ေတာ့ က်မမိုးမိုးဟာ ေတာသူေဌးတစ္ေယာက္ရဲ႔ တစ္ဦးတည္းေသာ သမီးတဲ့။ က်မဘယ္လုိသိခဲ့ ရသလဲဆိုရင္ က်မ(၅) တန္းတက္ရမယ့္ အခ်ိန္မွာ က်မ မိုးမုိးဟာ က်မတုိ႔ေမာင္ႏွမကို လက္တြဲျပီး က်မ ဘုိးဘုိး ဘြားဘြားရဲ႕ အိမ္ကို ျပန္လာခဲ့တယ္၊ က်မမွာ ေဆြမ်ဳိးေတြရွိေသး တာကို က်မဘယ္လုိမွ မယံုႏုိင္ခဲ့ပါဘူး၊ အဘုိးအဘြားရွိတာကို က်မမုိးမိုးတခါမွ ေျပာသံမ ၾကားဖူးပါဘူး၊ ဘာေၾကာင့္မေျပာသလဲဆုိတာ က်မဘုိးဘုိးအိမ္ေရာက္မွ သိခဲ့ရပါတယ္၊ အဘုိးဟာ က်မတုိ႔ေမာင္ႏွမကိုၾကည့္ျပီး မ်က္ရည္ ေတြ က်ခဲ့ပါတယ္။ မင္းတုိ႔အမိုးက မာန တအားၾကီးလို႔ အခုလိုေျမးေလးတုိ႔ ေနရတာတဲ့။


မိုးမိုးလည္း အဘိုးကုိ ဖတ္ျပီးငုိခဲ့ရပါတယ္၊ တကယ္ေတာ့ မုိးမုိးဟာ အပါးနဲ႔ယူတာကို ဘုိးဘုိးတုိ႔က သေဘာမတူ တဲ့အတြက္ ခုိးရာ လုိက္သြားတာတဲ့။ အဘိုးတုိ႔သေဘာမတူတာကို သိတဲ့မုိးမုိးဟာ အေဖနဲ႔ခုိးရာလုိက္ေျပးျပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ အိမ္ေပၚကုိ ျပန္မတက္လာ ေတာ့ပါဘူး။ ေျခရာပါ ေျဖာက္တဲ့သေဘာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ က်မတို႔ေမာင္ႏွမပညာေရးအတြက္ အိမ္ကိုျပန္လာတာတဲ့။ အဘိုးက က်မတို႔ အပါးကို မုန္းေပမယ့္ က်မတို႔ကိုေတာ့ ခ်စ္တာတုန္ေနတာပဲ။ အဘိုးတုိ႔နဲ႔ ေနရေပမယ့္ က်မ ကေတာ့ အပါးကို သတိရေနတုန္းပါပဲ။ ညညအိပ္လည္း အပါးက က်မအတြက္မုန္႔ေတြ ၀ယ္ ျပီး အိမ္ေပၚျပန္တက္လာတယ္ဆိုတဲ့ အိပ္မက္ေတြ မက္ခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာ အပါးသာရွိခဲ့ လွ်င္ဆိုတဲ့ အေတြးကို က်မအခါခါေတြးမိပါေသးတယ္။ တကယ္လုိ႔ အပါးသာ ရွိခဲ့လွ်င္ က်မ အခုေက်ာင္းတက္ေနတယ္။ ေမာင္ေလးလည္း ေက်ာင္းတက္ေနတယ္။

ဘုိးဘုိးလည္း စိတ္ေတြေျဖခဲ့ျပီးဆုိတာကို က်မအပါးကုိ ေျပာလိုက္ခ်င္ပါေတာ့တယ္...... အပါးေရေကာင္း ရာသုခ ေရာက္ပါ ေစသာ. ...ေနာ္။။။
ယုန္ကေလး

3 comments:

Dream said...

တီတီယံုေရ...ဖတ္ရတာစိတ္မေကာင္းဘူး..
စိတ္မေကာင္းစြာနဲ႔ပဲတစ္ပုဒ္လံုးကိုဆံုးေအာင္
ဖတ္သြားတယ္။
ဖိုးမုေလးရယ္..ပါပါး ေကာင္းရာသုခမွာ
စံေပ်ာ္ေနမွာပါေနာ္....
ပါပါး ဖိုးမုေလးတို႔ကိုၾကည့္ျပီးေက်နပ္ေနမွာပါ။
စိတ္မေကာငး္ဘူးတီတီယံုရယ္.. :(

ဂ်ဴနို said...

ၿဖစ္ရေလယုန္ေလးရယ္။
ဖိုးမူေလးေတြ ခ်မ္းေၿမ့ပါေစ။
ပါးပါးမိုးမိုးတို ့နဲ ့ကိုယ့္အိမ္မွာကိုယ္ၿမန္ၿမန္ ေနနိုင္ပါေစ။

အလင္းေစတမန္ said...

ႈ I feel a deep pity for you, indeed.

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates