တစ္ခ်ိန္က အတိတ္ေလး


ထိုအတိတ္ေလးက…..

မထင္မွတ္ပဲ ကိုကုိနဲ႔က်မ စေတြတဲ့ေန႔ေလးေပါ့။ က်မတုိ႔စေတြ႔ၾကတာ ဒီလိုခေရပင္ ေအာက္မွာပဲဆိုတာ က်မ ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့ႏုိင္ပါ။ အဲ့ဒီေန႔က က်မခေရပင္ေအာက္မွာ ခေရပန္းလာေကာက္မိသည္။ ခေရပန္းေတြကုိ တစ္ပြင့္ခ်င္းစီ လိုက္ေကာက္ေနတုန္း ကုိကုိဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္က က်မကို ၾကည့္ေနသည္ကို က်မ မသိေခ်။ အဲ့ဒီေနာက္ သူက က်မကို `ေဟ့´ ဆိုၿပီး လွမ္းေျခာက္လိုက္သည္။ က်မလည္း အဲ့ဒီလုိေျခာက္ တာကို အမုန္းဆံုးပင္။ အဲ့ဒီေနာက္

`လန္႔သြားလား´

`မလန္႔ပါဘူး..ဘာလိုလန္႔ရမွာလဲ´

က်မလည္း စိတ္တုိတုိနဲ႔ ျပန္ေျဖမိခဲ့သည္။ ေနာက္ၿပီး သူကဘာျဖစ္လို႔ က်မတုိ႔ျခံကုိ ၀င္လာရတာလဲ။

`နင္က ဘာျဖစ္လို႔ ငါတုိ႔ျခံထဲကို၀င္လာရတာလဲ။ နင္ကိုေမေမနဲ႔ တုိင္ေျပာမယ္ ခို္း၀င္လာတယ္လို႔…´

`ဟာ မဟုတ္ပါဘူး ညီမေလးရာ. ကုိကုိက ညီမေလးနဲ႔ခင္ခ်င္လို႔ပါ´

`ဘာကိုကိုဟုတ္လား..´

`ေအးေလး ကုိကုိနာမည္က ကိုကုိလို႔ေခၚတယ္ မွတ္ထားေနာ္ အဲ့လုိေခၚရမယ္သိလား´

`မေခၚခ်င္ပါဘူး..´

က်မ၏စိတ္ထဲတြင္ နာမည္ကလည္း ကိုကိုတဲ့ ဘယ္လိုနာမည္ၾကီးလည္းမသိဘူး။ ေဆာင္းကေတာ့ မေခၚတတ္ ပါဘူး။ နင္လုိ႔ဘဲေခၚမွာပဲလို႔ ေတြးမိသည္။ က်မလည္း ပန္းေတြကို စနစ္တက် ထုတ္ေနသည္။

`ညီမေလး နာမည္က ဘယ္လိုေခၚလဲဟင္…´

`ဘာျဖစ္လို႔ေမးတာလဲ…မေျဖခ်င္ပါဘူး..´

`ခေရပန္းေတြကို ၾကိဳက္လား ၾကိဳက္ရင္ ကိုကို အပင္ေပၚက ခူးေပးမယ္ေလ..အဲ့ဒါမွ လွမွာ..´

ဟြန္း သူကုိယ့္သူမ်ား ကိုကိုတဲ့ အျမင္ကတ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ေကာင္ေလးပဲ။ ေဆာင္းေကာက္တဲ့ ပန္းလည္းေမႊးပါ တယ္။ သူကမ်ား ပုိင္စုိးပိုင္နင္းနဲ႔ သူမ်ားျခံထဲ၀င္လာၿပီးေတာ့ ခူးေပးမယ္တဲ့။ မလိုခ်င္ပါဘူး သူခူးေပးမယ့္ပန္းကုိ ။



`ေအာ္ ဒါဆိုရင္ ကုိကုိလည္း ၀ိုင္းကူေကာက္ေပးမယ္ေနာ္ ရလား´

`မလိုပါဘူး…ေဆာင္းဘာသာေကာက္လို႔ရတယ္´

`အဲ့..နာမည္က ေဆာင္းလား လွတယ္သိလား..´

`ဘာ..ေမေမနဲတုိင္ေျပာမယ္´

`မတိုင္ပါနဲ႔ေနာ္ ´

က်မျပန္ခါနီးမွ သ႔ူကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္မိေတာ့တယ္။ သူက က်မနဲ႔ရြယ္တူေလာက္ပဲ ရွိဦးမယ္။ က်မက (၁၂)ဆိုေတာ့ သူကေကာ ဘယ္ေလာက္ရွိမွာလဲ။ ရွိရင္(၁၃)ႏွစ္ေလာက္ေပါ့။ ဒါေပမယ့္သူက အသားကျဖဴ တယ္။ ၀တ္ထားတဲ့ အက်ီီကေတာ့ စြတ္က်ယ္လက္ ျပတ္ေလးနဲ႔ ေဘာင္ဘီတုိတုိေလး။

`ကုိကုိက ဟုိဘက္ျခံမွာေနတယ္ေလ ..အဖြားနဲ႔ႏွစ္ေယာက္တည္းေနတယ္။ လာလည္လို႔ ရတယ္ေနာ္။ ကုိကို မွာက ကစားဖုိ႔အေဖာ္မရွိလို႔။ အဲ့ဒါ ညီမေလးေရာက္လာလို႔ ကစားဖုိ႔သူငယ္ခ်င္း ဟုတ္ပါဘူး ညီမေလးတစ္ ေယာက္ရသြားျပီ..´

ဟင္း သူ႔ကိုလည္းမသိပဲနဲ႔ ကစားေဖာ္လုပ္မယ္လို႔ ဘယ္သူကေျပာလဲ။ လုပ္ခ်င္ပါဘူး..။ ေဆာင္းမွာလည္း သူ ငယ္ခ်င္းမရွိလည္း ေနာက္ရွိသြားမွာပဲ။ ေတြ႔တာေတာင္အခုပဲ ရွိေသးတယ္။ စကားက က်ယ္လိုက္တာလို႔ က်မ စဥ္းစားေနမိသည္။ က်မလည္း ပန္းမ်ားကိုထုတ္ၿပီး ထုိေကာင္ေလးကို အျမင္ကတ္ကတ္ႏွင့္ ဘာမွမေျပာဘဲ အိမ္ကုိ ျပန္ေျပးလာခဲ့ မိသည္။

`ေမေမေရ..ဒီမွာခေရပန္းေတြ..´

`ဘယ္မွာလဲ သမီးရဲ႕…´

`ဒီမွာေလ ေမေမရဲ႕ သမီးသြားေကာက္လာတာ လွလွေလးသီေပးေနာ္…´

`ေအးေအး ေမေမသီေပးမယ္ အျဖစ္သည္းေနလိုက္တာ´

`ေမေမကလည္း..သမီးက ဒီပန္းဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ၾကိဳက္လဲဆိုတာ သိတာပဲ..´

`ေအး..ဟုတ္ပါျပီ…´




တကယ္ေတာ့ ေမေမက က်မကို ေျပာလည္း ေျပာခ်င္စရာပဲ။ ခေရပန္းကုိ တကယ္ျမတ္ျမတ္နုိးနုိး က်မႏွစ္ သက္သည့္ ပန္းတစ္မ်ိဳးျဖစ္္သည္။ အဲ့ဒါကုိ က်မေမေမအသိဆံုးပင္ မဟုတ္ပါလား။ ေအာ္ခုနက ေမေမကုိေျပာဖုိ႔ ေမ့သြားတယ္။ က်မ ခေရပန္းေတြ ေကာက္တုန္းက ဟုိဘက္ျခံက ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ က်မကိုလာ မိတ္ဖြဲ႔တဲ့အေၾကာင္း၊ ပန္းကူေကာက္ေပးတဲ့အေၾကာင္း၊ ေမ့ေမ့ကို ေျပာဖုိ႔ေမ့သြားၿပီ။ ေမ့ေမ့ကို သြားျပန္ေျပာရ မလား။ က်မရဲ႕အက်င့္က က်မသိေသာအရာကုိ ေမ့ေမ့အားမေျပာျပရလွ်င္ မေနႏုိင္ေပ။ အဲ့ဒါနဲ႔ေမေမကို သြား ေျပာျပလုိက္သည္။ ေမေမကေတာ့

`သမီး ရန္မျဖစ္ရဘူးေနာ္…´

`ဟာေမေမကလည္း သမီးဘယ္မွာရန္ျဖစ္လို႔လဲ..သမီးအဲ့လုိပဲ ျပန္ေျပာတာကို´

`သိတယ္..ေနာက္ဆိုရင္ ရန္မျဖစ္နဲ႔လ႔ို..´

`ဟုတ္ကဲ့ေမေမ´



လို႔က်မ ေမေမကုိ ျပန္ေျဖလိုက္သည္။ အဲ့ဒါနဲ႔က်မလည္း အေပၚထပ္ကိုတက္လာခဲ့သည္။ တကယ္ေတာ့ ေမေမ က ဒီမွာ တာ၀န္က်လို႔ က်မလုိက္လာရတာ မဟုတ္လား။ က်မ မေပ်ာ္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ ဒီမွာေနရ တာလဲ သူငယ္ခ်င္းေတြလည္း မရွိဘူး။ ပ်င္းလုိက္တာ။ က်မ၏ ေမြးရပ္ေျမမွာက်န္ခဲ့တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကို လြမ္း လိုက္တာ။ အခုဆိုရင္ သူတုိ႔လည္း ေဆာင္းကိုလြမ္းမွာပါေလ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေမေမနဲ႔လိုက္လာလည္း ေပ်ာ္တာ ပဲ။ ေမေမက ေက်ာင္းဆရာမဆိုေတာ့ က်ရာတာ၀န္ကို ထမ္းေဆာင္ရမွာ မဟုတ္လား။ ခဏေနေတာ့ ေမေမ က..

`သမီးေရ..ရၿပီ လာယူ..´

`ဟုတ္ကဲ့ေမေမ.လာျပီ´

`လွလိုက္တာ ေမႊးတယ္ေနာ္ ေမေမ´

`ေမေမ သမီးကုိ ပန္ေပးေလ..ေနာ္ ´

`အင္းပန္ေပးမယ္…´

`ေမေမက အရမ္းေတာ္တာပဲေနာ္..အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေမေမကုိ ခ်စ္ေနရတာ..´

`က်မပါးစပ္ကလည္းေျပာရင္း ေမေမ့ရဲ႕ပါးေလးႏွစ္ဖက္ကုိ ေမႊးေမႊးေပးလုိက္သည္။ ေမေမကေတာ့ ..´

`ေကာင္မေလး အေမကို သိပ္မခၽြဲနဲ႔ေတာ ဟုတ္ျပီးလား´

`ဟာေမေမကလည္း …ခၽြဲမွာပဲ မရဘူး….´

တနလာၤေန႔ေရာက္ေတာ့ က်မလည္း ေမေမတာ၀န္နဲ႔ ေရာက္လာတယ္ဆိုေတာ့ ေမေမ သင္မယ့္ေက်ာင္းကိုပဲ တက္ရတာေပါ့။ ေမေမေက်ာင္းသြားရင္လည္း ေမေမနဲ႔အတူတူပဲ သြားရမွာေလ။ ဒီေနမနက္ ေမေမက က်မကို လာႏႈုိးသည္။

`သမီးေဆာင္းေရ.. ဒီေနေက်ာင္းသြားရမယ္ေနာ္ ထေတာ့´

`ဟုတ္ကဲ့ေမေမေရ.. ဟြန္းအိပ္ရတာလည္း မ၀ေသးဘူး ´

က်မ မနက္ပုိိုင္းဆို ေမေမနဲ႔တူတူ ေကာ္ဖီေသာက္သည္။ ေက်ာင္းသြားရမယ္ဆိုေတာ့ ေရမိုးခ်ိဳးၿပီး ေက်ာင္း သြားဖုိ႔အတြက္ ျပင္ဆင္ရေတာ့သည္။ ေမေမကေတာ့ က်မေက်ာင္းမွာ ထမင္းစားဖုိ႔အတြက္ ျပင္ဆင္ေတာ့ သည္။ က်မကို ထမင္းခ်ိဳသီးသန္႔ ထည့္ေပးသည္။ ျပီးေနာက္ ေမေမလည္း ေက်ာင္းသြားဖုိ႔အတြက္ ျပင္ဆင္ ေတာ့သည္။ ေမေမက က်မအတြက္နဲ႔ေတာ္ေတာ္ အလုပ္ရႈပ္သြားလုိ႔ ေမ့ေမ့ကို က်မသနားမိသည္။ ေဖေဖမရွိ ေတာ့တဲ့ ေနာက္ပုိင္း ေမေမကပုိၿပီးေတာ့ အလုပ္ရႈပ္သည့္မဟုတ္လား။ ပုိျပီးေတာ့ ပင္ပန္းသည့္ ေန႔ကမ်ားခဲ့ သည္။ က်မက မေန႔က ေမေမသီေပးတဲ့ ခေရပန္းေလးေတြကို ပန္ခဲ့သည္။ အျဖဴနဲ႔အစိမ္းေလးကို ၀တ္ၿပီး ေက်ာင္းသြားဖို႔ ဆင္းလာေတာ့သည္။ အဲ့ဒီေန႔ က်မ၏ မ်က္လံုးထဲမွာ ေမေမက အျဖဴအစိမ္း ရင္ဖံုးေလးန႔ဲ အရမ္းကို က်က္သေရရွိေနသည္။ ေက်ာင္းကို ေမေမနဲ႔အတူ ထြက္လာခဲ့သည္။..

ဆက္ရန္

ယုန္ကေလး

1 comments:

~P~ said...

အမ္ ဒါဘဲလား..သိပါဘူးဘာေတြမ်ားၿဖစ္အုန္းမလဲလို.ဆက္ဖတ္ေနတာ..:D ..ယုန္ေလးရဲ.ေမေမက ခ်စ္ဘို.ေကာင္းတယ္ေနာ္။ စိတ္လည္းရွည္မဲ.ပံုဘဲ ။

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates