ထူးဆန္းေနတဲ့ျဖစ္ရပ္မ်ား

ေနကုိ အေရာင္မ်ိဳးစံုနဲ႔ သက္တံေရာင္လိုအရာ ၀ုိင္းထားတာကို ေနထီးေဆာင္းတယ္လုိ႔ လူေတြကေခၚၾကတယ္။ က်မတစ္သက္မွာ တခါမွ မျမင္ဖူးပါဘူး။ ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ့ ေနၾကတ္တာတုိ႔ လၾကတ္တာတုိ႔ပဲေတြ႔ဖူးတယ္။ အခုေတာ့ က်မအတြက္ အလြန္ထူးဆန္းတဲ့အရာေတြကို တခုမွမဟုတ္တခု ေတြ႔ေနရတာပါ။ ဟုိတေလာကပဲ အင္တာ နက္သတင္းေတြ၊ သတင္းစာေတြထဲမွာ ေသာၾကာၿဂိဳလ္က ၾကယ္ႏွင့္နီးေနတဲ့အေၾကာင္း ေရးသားေဖာ္ျပထားတာကို ဖတ္ရလုိက္တယ္။ ေမလ ၂၂ရက္ေန႔မွာေတာ့ ဆရာက အီးေမးလ္နဲ႔လွမ္းေျပာတယ္။ အျပင္ကိုထြက္ၾကည့္လုိက္ဦး ေနကုိ အေရာင္မ်ိဳးစံုက၀ုိင္းထားတာတဲ့။ အဲ့ဒါနဲ႔ က်မနဲ႔ က်မသူငယ္ခ်င္းက ေကာင္းကင္ေပၚကုိေမာ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ သူေျပာတဲ့အတုိင္းပါပဲ အေရာင္မ်ိဳးစံုနဲ႔ ေနကို၀ုိင္းထားတာကို ေတြ႔ရတယ္။

အဲ့ဒါနဲ႔ပဲ ဓါတ္ပံုေတြရုိက္ထားလုိက္တယ္။ ဒီအေၾကာင္းကုိသိတဲ့လူေတြအတြက္ေတာ့ ထူးဆန္းမွာမဟုတ္ပါဘူး။ က်မအတြက္ေတာ့ အလြန္ထူးဆန္းၿပီး စိတ္၀င္း စားစရာေကာင္းတဲ့အရာျဖစ္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ က်မရဲ႕ အကုိေတြကိုေမးေတာ့ သူက..အဲ့ဒါ အတိတ္နိမတ္ မေကာင္းဘူး။ ကမာၻၾကီးက ပ်က္ဆီးေတာ့မယ္။ စစ္ပြဲေတြျဖစ္လာႏုိင္တယ္လုိ႔.. က်မကုိ ေျပာျပေတာ့ က်မစိတ္၀င္ စားသြားတယ္။ အဲ့ဒါေတြတကယ္ဘဲျဖစ္လာႏုိင္မလား။ က်မစိတ္ထဲမွာေတာ့ ကမာၻၾကီးမပ်က္စီးခင္၊ စစ္ပြဲေတြျဖစ္ရင္ လည္း ေနျပည္ေတာ္ ၾကပ္ေျပးက သန္းေရႊ နအဖအသိုင္းအ၀ုိင္းတုိ႔ အရင္ဦးဆံုးျဖစ္ေစခ်င္တယ္။

အခုေတာ့ နအဖစစ္ အုပ္စုတုိင္းျပည္ကုိ အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ တုိင္းျပည္ကဆင္းရဲသထက္ ဆင္းရဲလာေနပါတယ္။ ခ်မ္းသာတဲ့နအဖ အသိုင္းအ၀ုိင္းကေတာ့ ျပည္တြင္းထြက္သံယဇတပစၥည္းေတြကို သူတုိ႔ကိုယ္ပုိင္အျဖစ္သိမ္းယူေနၾကတာပါ။ နအဖေတြ က ခ်မ္းသာလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ျပည္သူလူထုေတြကေတာ့ ထမင္းရည္ေသာက္ရတဲ့ဘ၀ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ေနပူရွိန္ ျမင့္မားၿပီး ေရရွားပါးေနတဲ့အခ်ိန္မွာ နအဖစစ္အုပ္စုအသုိင္းအ၀ုိင္းေတြကေတာ့ ေရကုိအလွ်ံအပယ္သံုးေနၾကၿပီး ျပည္သူလူထုေတြက အ၀ီစီတြင္းတူးရတဲ့အထိျဖစ္ေနပါတယ္။

1 comments:

ကိုခိုင္ said...

ေတာင္းေသာဆုမ်ား .....
ျပည့္ ဝ ပါေစေသာ္ဝ္

ကိုခိုင္

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates